MČR Kopidlo

04.04.2012 09:35

Máme za sebou první závod MČR v Kopidle...

Tak už před závodama to s počasím nevypadalo moc dobře. Hlásili hodně chladné počasí a přeháňky. Teplota se nakonec pohybovala tak mezi 4 - 11 stupni a občasné přeháňky a vítr dělal své. V sobotu ráno jsem se probudili do zataženého dne, ale byl hlavně bez deště. Teplota byla docela dost nízká, ale to se dalo čekat. V neděli bylo dokonce slunečné počasí, ale ráno byla zase pěkná zima a studený vítr.

Rychlostní zkoušky byly na stejných místech jako loni. Cros test byl skoro stejný, jen jedna zatáčka byla jiná a pořadatelé nás tak navedli do bláta kolem stromu. Samozřejmě že se to tady postupem času hodně změnilo a druhý den to bylo hodně o štěstí, zda se to projede, nebo zde člověk ztratí nějaký ten drahý čas. Na Enduro testu přibyly nějaké nové pasáže. Vlastně veškeré nové pasáže byly v zadní části. Nebo hned za výjezdem z rokle. K jejich zařazení měla ale většina jezdců výhrady, protože byly strašně zamotané. Samozřejmě že na enduro testu byl již tradičně zařazen moc hezký kaňon. Trať samotná už tak hezká nebyla. Pořadatel udával délku kola 60 km, ale kolo mělo tak 30 km a většina trati vedla po cestách a polích. V lese jsme se projeli tak maximálně 5 minut.

Pojďme ale k závodění. V sobotu se jela 4 kola a jedno kolo trvalo hodinu a pár minut. Enduro testy jsem jezdil podle mého pocitu docela pěkně, ale podle dosaženého času už to tak slavné nebylo. Bohužel jsem dělal příliš mnoho chyb. Co vím tak jsem se vždy svýma chybama připravil tak min o 15 vteřin. Cross test jsem  stejně jako vloni, nemohl dostat ke třem minutám, takže jsem tam docela dostával.

Nedělní ráno pro mě začalo stejně jako v sobotu. Jinak v neděli se také jela 4 kola. Po ránu jsem se nemohl vůbec rozjet a dělal jsem zase mnoho chyb. Cross test jsem zase zvládal okolo svých možností, navíc jsem ve třetím a čtvrtém kole udělal chybu v blátivém úseku a prohlížel jsem si drážky docela zblízka. Což mě samozřejmě stálo dost času.

No na konec můžu jen dodat že na rozjetí to bylo docela dobré, hlavně aby příští závody byly lepší co se testů týče. Po trati to zase až tak krásné být nemusí, hlavně aby pořadatel udělal pěkné a kvalitní testy. Samo budu muset ještě hodně trénovat abych se zase o trochu přiblížil těm rychlejším…

 

Do fotogalerie jsem přidal pár fotek...

Zpět